rke zei:
Een heel geslaagde dag.
Je was zo druk bezig dat ik je maar niet gestoord heb.
Ik heb lekker kunnen kletsen, vooral over het modificeren van de RS II.
De oude, rode sportwagen in de showroom was heel mooi, maar van zo'n auto gaan mijn handen jeuken. Wat voor een auto is dat eigenlijk?
Ik heb ook nog even staan te kijken hoe de plaatwerker met zijn besteksetje de deuken uit jouw auto eist te wrijven. Wat een kunstenaar is dat...
Qua volk was ik een van de weinigen die besef heeft dat er ook goede auto's van andere merken bestaan, maar dat kon de pret niet drukken. In ieder geval hebben jullie dit jaar een groots evenement neer weten te zetten.
Aah had dat nou even gedaan! Tijd valt altijd te maken maar echt rustig genieten is er voor mij helaas niet bij inderdaad. Ach de opkomst zelf is al ruim voldoende beloning. Het mooie is dat iedereen er meestal naar toe leeft, zichzelf de deadline stelt dan de auto af te hebben en uiteindelijk dan er te staan....das het meest fantastische aan al die voorbereiding die er aan vooraf gaat.
Ja Tim, Stefan, Michel en uiteraard Jesse van Veban (met de Clio 4 RS) niet te vergeten (in volgorde ook nog, zwart, rood, grijs). Fijn dat je jezelf hebt vermaakt! Was nog een stukje rijden maar wel fijn dat het een geslaagde middag was.
Ik had niet verwacht dat het effect van het uitdeuken zo enorm zou zijn, maar ik heb maar fijn met rust gelaten, 2 uur later kwam die me halen dat alles klaar was. Echt perfect gewoon, dit is een man die vaker word ingehuurd door van Kesteren en ook al 3 jaar nu hier staat. Voorheen hadden we de deukentovenaar qua bedrijf maar die zit wat met zijn gezondheid en wil niet zover rijden. Maar deze is minstens zo gekwalificeerd.
De oude rode auto was inderdaad een Alpine A108 zoals Tom al laat zien, dit is een schuurvondst geweest, hij rijd, start, loopt, etc. is verder in redelijke mechanische conditie al moet ik erbij zeggen dat hij ook daar niet zonder werk is want rijden doet het voor geen meter.

Bokken etc...maar wel leuk ding toch! Vrij onbekend ook.
AsconaGT zei:
Ik ben er ook nog een 1,5 uur geweest, wat was het top voor elkaar! Waarbij het weer natuurlijk ook een grote duit in het zakje deed. Ik wil niet weten hoe het gras er bij had gelegen met veel regen.
Ik heb je niet gezien, maar wel met een paar leuke mensen gepraat en vooral heel veel mooie auto's gezien. En ik ben zelf wat minder van 'tuning' en gelukkig stonden er vooral ook veel mooie originele of licht gemodificeerde auto's van jong tot oud. Vooral de enorme hoeveelheid alpines van de vorige generaties heeft mij echt verwonderd. Top!
Jammer dat ik jou ook heb gemist Ascona, maar ook goed om te horen dat het evenement geslaagd was. Qua weer konden we het niet beter treffen inderdaad. Staat van het grasveld met regen? nou ja dat laat zich wel raden gezien de 16 jarige zoon van Peter (medeorganisator en eigenaar van de blauwe A310 die in de showroom stond) de Kadjar van Wimfried die ze aan het detailen waren vastreed op het gras. Die heb ik nog lopen poetsen zondag. Maar het lag er echt heel goed bij inderdaad, gelukkig maar!
Ja dat is ook de kracht denk ik altijd, voor ieder wat wils en deze enorme verscheidenheid aan auto's brengt telkens meer mensen naar Kampen toe. Ook de reacties die je altijd ziet op facebook in de Renault groepen wanneer iemand meld niet naar Kampen te gaan zijn hilarisch.

Ik moet nog even horen hoe de leden van de ARCN het hebben ervaren maar inderdaad bijna 30 Alpine's buiten en dan nog 6 binnen was een hoop! Ook leuk dat de Belgen er weer waren, en meerdere zeer fraaie A110's zag ik al.
adinsx zei:
Sjit! Zowel rke als jou Ascona misgelopen. Dacht nog wel je Laguna GT te hebben zien staan langs de zijkant van de weg, klopt dat?
En inderdaad Nico, het was uitstekend geregeld. Is al het leesvoer opgekomen?
De oude, rode sportwagen in de showroom was heel mooi, maar van zo'n auto gaan mijn handen jeuken. Wat voor een auto is dat eigenlijk?
Ik denk dat je de Alpine A108 bedoeld?
Goh gewoon 2 blauwe Laguna GT's met een Gyeon coating.
Dank Tom, ook leuk dat je er was, ik had nog 2 bundeltjes over, 1 achtergelaten bij Wimfried en 1 is meegegaan met Guido. Wel gek dat de leden van de ARCN er geen belang bij hadden.
Maar ook veel mensen reageerden erg gretig op het blad dus werd goed ontvangen, nog bedankt daarvoor!
Tof ding toch die A108?
omniradius zei:
Ohh ik zag die blauwe Alpine ook al als gesponsorde reclame voorbij komen op instagram een paar keer... en ik moet zeggen dat ik het echt een
ontzettend mooi ding vind.
Geen idee wat ie kost, waarschijnlijk honderdmiljoenmiljard euro dus ik ga er niet eens naar kijken verder

Maar damn, mooi apparaat zeg!
Absoluut!
Nee das overdreven....stukje minder.