Nico GTR
Asfaltkampioen
Het is inderdaad meer hoe ermee om is gegaan in het verleden Nieck. Kwaliteit maak ik me niet zo druk om want als die dat gewoon kan en nu nog steeds zo goed rijden dan is de auto zelf goed. Alles heeft zijn prijs...ik heb niet gezegd wat ik hiervoor heb betaald. Maar ik zal het zo zeggen....ik heb duurdere auto's gekocht in mijn leven. En alle auto's die ik heb gekocht zijn nog in bezit. (helaas)
Het is inderdaad genieten. Alleen al het uitzicht vanaf mijn bureau is geweldig. Nu al zin om zo het dakkie open te doen en lekker rustig naar huis te cruisen.
Dacht ik ook Bart, maar even beginnen met de basis dingen voordat de rest aan de beurt komt.
Inderdaad, correcte locatie.
Is niet heel ver van mijn werk verwijderd natuurlijk. En een appje kunnen sturen voor onderdelen is ook geweldig.
(vandaar ook de Monroe Durashift....)
Het is inderdaad genieten. Alleen al het uitzicht vanaf mijn bureau is geweldig. Nu al zin om zo het dakkie open te doen en lekker rustig naar huis te cruisen.
Dacht ik ook Bart, maar even beginnen met de basis dingen voordat de rest aan de beurt komt.
Inderdaad, correcte locatie.
(vandaar ook de Monroe Durashift....)