Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:We mogen weer een vol jaar vol gas. :T
Nico GTR zei:![]()
En dan te bedenken dat er nog steeds een keer een polijstschijf overheen gehaald moet worden....die kan ik nog wel even uitstellen want er is afgelopen week een auto tegen de voorbumper aangekomen.
Parkeerschade, met dader bekend gelukkig. 30 maart wordt de voorbumper gespoten.
Carkiller zei:Heel mooi.Nog verdere plannen met de auto of gewoon rijden?
adinsx zei:Nico GTR zei:We mogen weer een vol jaar vol gas. :T
Dat wordt steeds kostbaarder inmiddels
Mooi dat ie weer door de APK is Nico. Kan ook niet anders![]()
AsconaGT zei:ziet er echt top uit!
adinsx zei:Nico GTR zei:We mogen weer een vol jaar vol gas. :T
Dat wordt steeds kostbaarder inmiddels
Mooi dat ie weer door de APK is Nico. Kan ook niet anders![]()
Sketcher zei:Mooie update, fijn te lezen dat ik niet de enigste ben die genoodzaakt is zijn wel/niet rijdende wagenpark zo te beduiden.
Gefeliciteerd met het huis, dat is natuurlijk helemaal super, en waarschijnlijk net op tijd kwa rente in elk geval. Hier schiet het omhoog en hypotheken voorstellen worden massaal teruggetrokken hier voordat de koop kan doorgaan. (Duurt hier ook een aantal maanden voor een koop definitief is)
Lang genoeg die oprit om ze allemaal te stallen zo lijkt het.
406c zei:Gefeliciteerd met het huis!
Meteen naar vrijstaand gegaan zo te zien?
Marc 827 3500 zei:Mooie update geschreven Nico. Nogmaals gefeliciteerd met jullie huis! Erg blij voor jullie.
j ko zei:Lekker aan je toekomst bouwen zo, omgeven door alle Renaults. Leuk om weer 'bijgepraat' te zijn zo. Veel geluk!
Jay DoubleYou zei:Leuk, en erg handig die Kangoo! Ben benieuwd naar de volgende updates aan de Clio.
uwbuurman zei:Gefeliciteerd met je huis!! Op termijn beter voor je beurs dan alle auto's. Klusze!!
Zadelsnuiver zei:Die Kangol had ik ff gemist denk ik, maar wel lekker om een pallet met bakstenen in te schuiven enzo. Loopt de Clio 16V ondertussen al?
MWH zei:Flink wat leuke updates al met al. Gefeliciteerd met jullie huis in elk geval! Leuk om daar een klusbus voor te kopen. Had ik meer aan ons huis willen/moeten doen dan had ik dat zeker ook gedaan. Maar dan was het vast een minder mooie en minder technische bijgehouden exemplaar geweest dan jij nu weer hebt.![]()
adinsx zei:Mooie update Nico, zijn we weer helemaal bij en ja, ik moet nog steeds een keer langskomen. Binnenkort toch maar eens inplannen als ik in de buurt ben.
AsconaGT zei:Lekkere updates weer! Zo'n kangoo is toch wel top voor zulke dingen.
Mijn Oma heeft een rolstoeluitvoering van zo'n kangoo (maar dan nog de oude met donkere achterlichten). ze rijd zelf niet maar kunnen anderen haar rijden. Word ook veelvuldig gebruik voor andere praktische zakenoke, geen pallets met bouwmateriaal. Moeten er wel een beetje zuinig op zijn.
Barri zei:Gefeliciteerd met het huis!
En 21cm PIR, wauw, dat is wel een beste isolatie.
De Kangoo wordt mooi gebruikt zo!
Thanks, dan wordt het hoog tijd!! Nee niet perse daarvoor al, ik moest een Renault hebben en heb er achteraf wel eens spijt van dat ik geen RS of Megane 1 F7R heb opgepikt voor goedkoop toen..aan de andere kant heeft de Clio zich in al die jaren wel bewezen als enorm betrouwbaar, goedkoop en een goede leerschool zonder angst dat het lastiger werd als het echt stuk was.Tot nu toe nog nooit een Renault gehad, zelfs geen Franse auto.
Jij bent wel verbonden met het merk met 3 Renault, is die liefde ontstaan door de Clio?
Thanks! Ja dat idee hadden wij ook.Goede update. Proficiat met je woning! Ziet er uit alsof je daar ook nog genoeg waarde aan toe kunt voegen, en vrijstaand is altijd prettig.
Dank je Frits! Ja ik ben origineel wel uit die hoek, maar zuid-Nederland bevalt ook meer dan prima.Weer even bij gelezen en je hebt een erg mooi huis gekocht met lekker veel ruimte, zou ik ook wel willen maar hier in de Randstad gaan huizen met dit soort stukken eigen grond voor minimaal 1 miljoen weg. Ik blijf het volgen je hebt een leuk wagenpark en een bijzondere Megane.
Hmm, dat is wel een gemiste kans. Ik zou daar een ander patroontje in hebben verwacht, geïnspireerd op...
Nee joh zonde van de Clio eromheen. Die is nog akelig goed.Nieuw motorblok voor de Kangoo?
Op dit moment nog niet, maar er zijn inderdaad wel een aantal onderdelen die in eerste instantie op de RS gaan worden gemonteerd.....Gaat de rode Clio eruit?