Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Paar tientjes? Dan heb je mijn verhaal duidelijk niet goed gelezenD Elzinga zei:Persoonlijk geef ik helemaal niets om airco, maar om het nou niet te willen omdat het heel af en toe bijvullen van het gas een paar tientjes kost...
Jep je bent alerter wanneer je in een auto zit, waarvan de airco werkt. Vooral op de autosnelweg vind ik dat fijn: binnen de bebouwde zet ik de airco nooit aan, maar ramen open.R J G Ruiters zei:50-80 gram is serieus veel, dat overstijgt mijn 4-5% behoorlijk bij kleinere auto's.
Maar goed, een goed werkende airco is ondertussen ook onderdeel geworden van de veiligheid. Dus daar bespaar ik liever niet op. Net als op banden, ik gooi er geen 60 Euro banden onder (dat is ongeveer de goedkoopste prijs die ik in mijn maat vinden kon). Veiligheid boven alles.
Mijn vader voert nooit onderhoud aan zijn auto uit: de auto komt uit 2009 een Citroen C1 en heeft ongeveer 40.000km gereden, sinds 2018 en 1x olie ververst en that's it. Sindsdien niks meer gedaan, behalve nieuwe banden.Wat ik mij zelf nu wel afvraag. Vorig jaar augustus is de auto voor een kleine beurt in de garage geweest en heeft sindsdien 7.000 km gereden. Enkel langere afstanden, de keren dat ik de auto heb ingezet. Nu zou ik in augustus weer een beurt 'moeten' laten uitvoeren... Maar ik denk dat ik die laat schieten en nog maximaal een jaartje wacht.
Joop 5528328 zei:Wat maakt deze RS eigenlijk R26? Die was er toch helemaal niet als dCi?
PauseBreak zei:Ga je die stickers er nog weer opplakken of geloof je dat wel?
BleuZ NL zei:-
Mij valt nu pas het ontwerp van de handrem (denk ik?) op, dat lijkt wel een bedieningshendel uit een vliegtuig. Gaaf zeg!
Mechanix zei:Hij begint erg mooi te worden!Maar dat was jou ook wel toevertrouwd natuurlijk.
BleuZ NL zei:Weer een stapje dichter dichterbij fabrieksnieuw!
Mij valt nu pas het ontwerp van de handrem (denk ik?) op, dat lijkt wel een bedieningshendel uit een vliegtuig. Gaaf zeg!
PauseBreak zei:Dat is een heel verschil. Meteen al lekker bezig Nico![]()
Marc 827 3500 zei:Mooi werk zeg!![]()
Zunigrijje zei:Het is wel oprecht een mooie auto hoor: hoe zitten die kuipstoelen eigenlijk? Ik vind het bij deze auto eigenlijk wel erbij passen hoor, maakt het geheel toch af vind ik![]()
Zadelsnuiver zei:Ha die handrem ja, was dat alweer helemaal vergeten evenals die gekke kaartsleutel.
Zie ik nou stof op je dashboard?![]()
Elco zei:Hij wordt écht heel mooi, Nico! Goed bezig![]()
uwbuurman zei:Lekker hoor!! Mooi weer fris allemaal!
Sketcher zei:Dat ziet er weer een stuk beter uit. Hebben ze de ruit ook vervangen en dus ook onder de ruit gekeken? Daar zat bij mijn Land Rover ook wel wat roest en die heb ik bij het vervangen van de ruit laten behandelen.
Bovendien laat de woningmarkt het voor normale en wat jongere stervelingen zoals mij het toch niet toe geld een andere zinvolle besteding te geven (zoals inderdaad..... een huis). Een mens moet ook genieten toch
Nico GTR zei:Ook nu geen tijd om all out te gaan. Dan maar de Kenolon protector eroverheen voor een relatief acceptabel eindresultaat. Wat een dik ding!!
![]()
Bofkont 350 zei:Neus is wel heel schraal zo Nico, even beter je best doen :T