Ford Sierra

Daarom wil ik die rode zo graag hebben, echt het meest simpele basis model.. en dan die V6 Ghia ernaast!

244-55,

Het knopje voor de electrische spiegels zie je links op het deurpaneel bij de handgreep zitten, dat knopje boven de sigare-aansteker is de Fader en Balansregeling van de speakers, dat was destijds een optie, het vakje onder de radio waar je cassettebandjes ( haha ) in kunt doen was ook een optie.

Het leuke is, is dat de symbooltjes die op de knoppen van de electrische ramen zitten, en de symbooltjes van de sigare-aansteker ( zowel voor als achterin ) nog erg netjes aanwezig zijn.
Bij de eerste Sierra's gingen die symbolen na regelmatig gebruik en schoonmaken, snel verloren.... het enige mindere aan deze auto is dat het hemeltje helemaal verkleurt is, er is in gerookt maar de tijd heeft z'n werk ook gedaan, als ik dat hemeltje laat stomen dan laat de lijm van de velours bekleding los, ik moet daar nog even een ideetje op verzinnen.

De 2.0 V6 en 2.3 V6 zijn idd maar tot eind '84 geleverd in de Sierra, ik vond de 2.0 V6 mooier klinken dan deze, deze motor klinkt zeker mooi maar is erg stil, ik heb een 2.0 V6 gehad en ik heb een XR4 gehad met de 2.8 V6, deze motoren "huilden" echt, terwijl deze 2.3 wat stiller is.
Heel zachtjes op de achtergrond hoor je de V6, het had van mij wat beter hoorbaar mogen zijn.... komt misschien wel omdat deze motor eigenlijk nog niet eens ingereden is.

Vandaag nog een Ford Sierra gezien, de XH-04-FV:

Voertuiggegevens

Terug naar invoerpagina Print Geen Acrobat Reader? Klik hier print

Voertuig & APK Eigenschappen Verbruik & Milieu Historie

FORD SIERRA 2.0 CL K6
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming SIERRA 2.0 CL K6
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 20-02-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 24-06-1992

BPM Niet geregistreerd
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja

Uitvoering
Omschrijving van de inrichting sedan met achterklep
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) GRIJS
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1993 cm3
Vermogen 74 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 1.055 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig 1.600 kg
Massa rijklaar Niet geregistreerd
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 500 kg
- geremd 1.350 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Algemeen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad Niet geregistreerd
- buitenweg Niet geregistreerd
- gecombineerd Niet geregistreerd
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd Niet geregistreerd
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Niet geregistreerd

Datum eerste toelating 28-04-1989
Datum aanvang laatste tenaamstelling 24-06-1992
Datum eerste afgifte Nederland 28-04-1989
Wacht op keuren Nee

© 2005 - 2008 RDW

Sierra-ling:

[/

@ Charger : [size=large]SIERRA-LING, !!![/size]

@ Arogat : Kope,kope,kope.....

Die Sierra's in Apeldoorn zijn gaaf :)

@sierra ghia: mooi ding heb je! Die spoiler en wielen zou ik zo laten. De hoofddealer van Vadah zit in Roermond, daar vinden ze het vast leuk je Sierra (met dat oude Vadah logo) te zien.

1 ding is zeker, deze Ghia verkoop ik van z'n levensdagen niet meer!
Ik ben wel heel erg bang dat deze auto een keer gejat gaat worden, omdat ze al zo uniek aan het worden zijn, zomaar ergens neerzetten doe ik niet.... daar heb ik een dagelijkse auto voor.

Die in Apeldoorn zijn zeker gaaf, ik moet echter eerst van mijn 1.8 Laser af voordat ik daarheen ga... ik zou de staat zo echt niet weten want ik heb ze ook van iemand doorgekregen.
Ik hoop eigenlijk dat iemand ze ophaalt, want ze staat er al wat jaartjes en dat is zonde.

De velgen zitten momenteel onder mijn Laser, ik wil de originele wieldoppen erop hebben, vandaar dat ik het 13" staal nodig had en de Laser ook graag op banden staat!
Die spoiler vind ik echt niet mooi en hoewel die echt bij de auto hoort, wil ik hem zeker verwijderen....
Ik wil echt langs Vadah in Roermond langs, ik zou echt niet weten hoe ze reageren, de meeste Forddealers vinden het amper interessant.
Wel kan ik Vadah dan meteen zeggen dat ik het erg jammer vind dat ze hun plaatjes GESCHROEFT hebben..

De eigenaar/directeur van Vadah werkt er al zo'n 30 jaar. Die zal het dus wel waarderen denk ik :)

Zoek de verschillen :)

Sierra Mk3
sierrainterieurdi9.jpg

Sierra Mk1
GroteFoto-D6ZGLY8L.jpg

Bij de nieuwe zit de aansteker één niveau hoger. Daaronder kan de knop zitten voor de koplamphoogteverstelling. Mijn vraag is dus ook: was de oude ook daarmee leverbaar, en zo ja, waar zat dan de knop?

Nee, op de eerste Sierra's was dat niet leverbaar, ik weet niet hoe het zit met landen buiten Europa of Scandinavie want daar hadden ze bijvoorbeeld ook stoelverwarming, welke ik hier nog nooit tegengekomen ben.
Op de eerste types was zelfs al airco leverbaar!

Het contrast tussen beide Sierra's is wel hoog hoor, de Ghia is de meest luxe uitvoering, de Clx ( met alle respect ) staat op de Cl na aan de basis.

Moeten we niet eens gewoon gaan kijken bij die Sierra's in Apeldoorn? Weten we in ieder geval wat het is... en dan komt er vast een liefhebber voor! Wie gaat er mee? Pfff... dankzij dit suffe forumdraadje ben ik (weer) helemaal aan de Sierra. De eerste folders (via E-bay) zijn al onderweg... :LOL:

Goed zo!! (y)

Laat ik het zo zeggen, het is voor mij niet in de buurt, maar ik wil zeker met je mee!
Als we niet al volgend weekend gaan, dan kan ik zelfs met mijn Ghia die kant opkomen ( zit nog op de pakkingen te wachten )en kun je nog even wegkwijlen voordat we die in Apeldoorn zien.
Ik heb trouwens een telnummer en adres van die sloperij.
Als het echt wat is, dan wil ik zeker die kant op maar dan doe ik dat mijn dagelijkse auto... die heeft een trekhaak en dan gaat er echt wel een ambulance achter :D

Ik had ook al folders liggen, maar ben via marktplaats aan auto-testen en speciale uitgaven gekomen.

Sierra ghia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het contrast tussen beide Sierra's is wel hoog
> hoor, de Ghia is de meest luxe uitvoering, de Clx
> ( met alle respect ) staat op de Cl na aan de
> basis.

Ja, dat vind ik ook heel raar. Er zat geen model tussen de CLX en de Ghia. Het prijsverschil tussen de CL en de CLX bedroeg 3.000 gulden, maar tussen de CLX en Ghia zat maar liefst 10.000 gulden! Dit is althans volgens het AutoVisie Jaarboek 1992. In welke jaren is eigenlijk de GT geleverd? Want dit komt in dat boek niet voor...

Arogat Schreef:
> Moeten we niet eens gewoon gaan kijken bij die
> Sierra's in Apeldoorn? Weten we in ieder geval wat
> het is... en dan komt er vast een liefhebber voor!
> Wie gaat er mee? Pfff... dankzij dit suffe
> forumdraadje ben ik (weer) helemaal aan de Sierra.
> De eerste folders (via E-bay) zijn al onderweg...
> :LOL:

Zo'n 1.3 Custom is wel helemaal iets voor jou! (y)

Even op Marktplaats en speurders "gesneupt" maar er zijn toch heel erg interessante Sierra's te koop

Een 2,9 V6 combi onder andere, en diverse cosworth's. Maar van de eerste serie zijn inmiddels redelijk zeldzaam.

Ook nog een originele tweeliter automaat met 17000 kilometer op de teller:eek:. (zgan)

('k kan wel linkjes gaan plaatsen, maar die sterven toch na verloop van tijd, zoekt en gij zal vinden)

Freez

@Wouter82,

Tussen de CLX en Ghia zat de XR ( weinig verkocht, zeker in het laatste modeljaar ), en dan vanaf '92 zaten daar de Solar en GT tussen... de Solar is eigenlijk een opgeleukte CLX en de GT was een erg interessante uitvoering, ik heb er zelf ook eentje gehad en ik vond met name de donkere materialen zeker mooi.

De Solar ken ik nog wel, maar van de XR heb ik nog nooit gehoord, althans niet bij de laatste generatie Sierra's. Maar is die Solar wel een opgeleukte CLX? Want mijn opa&oma kochten in 1993 een nieuwe Solar, maar die had volgens mij stuurbekrachtiging. En de CLX had dat wel. Overigens heb je toch ook nog het Azur-actiemodel gehad?

Volgens mij waren de Solar en de Azur actiemodellen (die wel lang leverbaar bleven, net als daarvoor de Laser) op basis van de CL. Daaronder had je ook nog de C.... De GT was een sportiever en completer gemaakte CLX

Ik vond pas nog een stapel offertes enzo van de Sierra, uit 1993. Het ging om een gratis cdspeler actie :)

Azur was van het modeljaar '90 / '92, dus nog voor de facelift met het vernieuwde dashboard en standaard bumpers in kleur.

Eigenlijk zijn bij de Sierra nooit echt gelimiteerde acties geweest, alleen dan in het geval van de vleugelCos.
Laser, Azur, Solar en Gt zijn gewoon in het programma opgenomen, de XR is de 4x4, ook deze is tot het laatste model geleverd geweest alleen kwam in de laatste uitvoering de V6 te vervallen en kwam daar de Dohc voor in de plaats.... weinig interessant als je bedenkt dat je voor minder geld ook een Clx met vierwielaandrijving kon bestellen, veel XR's zijn er dus niet van de laatste uitvoering..

De Gt was een erg aantrekkelijke uitvoering die veel verkocht is, je ziet ze ook nog het meest rijden momenteel.

Barri, jij werkt bij Ford?
Als ik aan mag nemen ben je bekend met Vadah, en je hebt het over offertes.... ik ben benieuwd!
Verder heb ik ook nog prijslijsten liggen, helaas alleen niet van de allereerste modellen.

Gr. Arjan

Ach stom ja, in dat boek wordt inderdaad gewoon de 2.0 XRi 4x4 genoemd. Maar volgens de prijslijst was die alleen leverbaar als 5-deurs. De 4x4 CLX was alleen leverbaar als 4-deurs of als station.

De Solar was volgens mij niets meer dan een CL met schuifdak. De Azur had CLX-wieldoppen, maar dan in een hele lichte blauwkleur. Onze Sierra heeft namelijk een zo'n blauwe dop, maar dat verschil zie je nauwelijks :)

Solar-uitvoeringen hadden sportstoelen ( zoals in de Gt ) en hadden een leuk bekledingsmotief, even uit mijn blote hoofd hadden ze ook een toerenteller ( maar dat weet ik niet zeker, even nazoeken ) en idd het schuif-/kanteldak.
De Azur had hoofdsteunen achterin, toerenteller, die blauwe wieldoppen, schuif-/kanteldak en dan was je er wel weer een heel eind, volgens mij zat daar ook standaard stuurbekrachtiging op.
Overigens zit dat niet op mijn Ghia, kun je eens zien hoe snel we verwend raken met iets.

De 4 wielaandrijving die op de Clx leverbaar was, is idd alleen maar in de sedan en station geleverd, zo'n typeplaatje moet ik nog ergens hebben liggen.
De "echte " XR4x4 is tot '91 geleverd met de leuke V6, deze heb ik dikwijls op de sloop gezien en dan altijd in de zwarte kleur.

Volgens mij had de Solar geen toerenteller, ik kan mij dat althans niet herinneren van de Solar van mijn grootouders. De stoelen weken in elk geval wel af van onze CLX.

Leuk: een 92er CL met airco! Ze vragen er 1250 voor. https://www.autocentrumkarabelen.nl/autocentrumkarabelen/
resize.aspx

De Azur was dacht ik ook in zilvergrijs leverbaar.

@Sierra ghia: ik werkte idd bij Ford. Ik neem aan dat er niks meer ligt van voor 1995 ofzo. Bij mijn weten moet al het papierwerk 12 jaar bewaard worden, daarna gaat het -uiteraard- naar de archiefvernietiging. Miss. dat ze nog wel prijslijsten hebben, dat weet ik niet.

Dus geen stuurbekrachtiging op de Ghia ?? Was wel leverbaar (zat al op mijn Taunus Ghia), dus moet te monteren zijn (als je dat wilt natuurlijk...)

Sierra ghia Schreef:
> Goed zo!! (y)
>
> Laat ik het zo zeggen, het is voor mij niet in de
> buurt, maar ik wil zeker met je mee!
> Als we niet al volgend weekend gaan, dan kan ik
> zelfs met mijn Ghia die kant opkomen ( zit nog op
> de pakkingen te wachten )en kun je nog even
> wegkwijlen voordat we die in Apeldoorn zien.
> Ik heb trouwens een telnummer en adres van die
> sloperij.
> Als het echt wat is, dan wil ik zeker die kant op
> maar dan doe ik dat mijn dagelijkse auto... die
> heeft een trekhaak en dan gaat er echt wel een
> ambulance achter :D
>

Nou, laten we maar eens wat plannen voordat er weer een winter overheen gaat! Ik zit in Amsterdam - ook niet om de hoek!
Ik vind dat MK II dash maar niks hoor, met die lelijke halfronde kap er overheen!

Is het Mk III dash toch? Ik ben er nog niet helemaal achter wanneer nou de facelifts plaats hebben gevonden van de Sierra:
1982 Mk I
1987 Mk II (grote koplampen, brede achterlichten)
1990 Mk III (witte knipperlichten, rookglas achterlichten)
1992 Mk IV ??? (nieuw dashboard)

Want ik dacht dat er nog Sierra's van voor 1992 zijn met het oude dashboard (zonder luifel/kap) maar wel met de nieuwe lampen.

Mijn Sierra staat op dit moment stil, ik moet nog wat pakkingen van de waterpomp vervangen en daar zit ik nog op te wachten.
Zullen we voor volgend weekend iets afpraten?
We kunnen ook vantevoren bellen, en als de prijs gunstig is meteen een auto ambulance achter de auto hangen, maar dan kan ik niet met de Sierra :p
Ik denk dat ik deze week eens ga bellen en eens wat info in ga winnen, misschien best een goed idee.
Je kunt me te pakken krijgen op

Gr. Arjan

Ik heb ooit ook lang moeten wachten op pakkingen voor een 2.3 V6. Besteld bij de dealer, duurde een eeuwigheid. Uiteindelijk gehaal bij Harrie Drenth in Beilen (bekend in Ford-kringen), die had ze liggen...

Nou, ik heb bij een dealer geinformeerd, deze haalde ze bij een vestiging in Culembourg, met een weekje binnen dacht hij.
Dat was ook een van de weinige die het leuk vond om daar toch even 3 kwartier voor te zitten om uit te vissen welke pakkingen ik nodig had.
Nu mijn wieldoppen nog bestellen!

Deze Sierra op Marktplaats heeft toch de doppen die je bedoelt? https://link.marktplaats.nl/181794183 Zijn wel aparte dingen!

Bijna goed Wouter, dit zijn de wieldoppen die destijds op de GL-uitvoeringen geleverd werd, ook die zie je nergens meer.
Die ik bedoel staan hier rechts bovenin:

GroteFoto-3KXYKG3P.jpg

Daar zit dus net een rij streepjes extra op, ik weet dat er in totaal nog 15 van in Europa zijn bij de dealers!

Trouwens, die Sierra is ook nog echt uniek he, zo kom je ze niet meer tegen.

Goh, dat is echt een klein verschil, ik zie het ook nu pas dat ze verschillend zijn. Op marktplaats worden nog drie anderen Mk I aangeboden, maar 2 daarvan lijken redelijk gaar.

Er staan er zelfs 4, hm... en ik krijg mijn Laser maar niet kwijt.. ik snap er niets van.
Dan gaat ie lekker naar binnen, enne.... die Sierra's zijn nog te netjes om te slopen.

Klopt toch, 4? De 1.6 GL die ik noemde om 21:46 plus de drie uit de volgende post ;)

Er staat ook een prachtige 92er 2.0i CLX bij, op het koetswerk en de versnellingsbak na helemaal identiek aan de onze! Jammer dat die van ons er niet zo netjes uitziet :(

Als het goed is heeft er in de Auto & Tuning van augustus een stuk over de Sierra gestaan. Gezien/gelezen door iemand?

Die auto en tuning is nog steeds leverbaar, het is een dubbel nummer, van Augustus en September, ligt dus nog in de winkel.:)

Mooi, dan ga ik eens kijken.

Even over die 2 in Apeldoorn, ik heb die man eens gebeld en hij wilde er €750 per stuk voor hebben, ze hadden al jaren geen apk meer en waren in goede staat zei hij..
Over de prijs viel te praten maar dan moest ik maar langskomen, het moest er wel een beetje uitgetrokken worden.
Hij gaf ook aan dat hij ze misschien zelf wel klaar ging maken omdat ze inmiddels 25 jaar waren, maar dat hij geen tijd had..... als een sloper zoiets zegt, dan weet ik dat ze over het algemeen toch wel op de hoop belanden maar in dit geval niet, daar staan ze al te lang voor.
De GL heeft ook geen achterbank meer, ook is daar de hoedenplank van weg dus zie daar nog maar eens aan te komen.
Ik vind het persoonlijk veel geld voor een auto waarvan vrijwel alle rubbers, pakkingen en slangen uitgedroogd zijn, misschien is er wel een leuke prijs voor 2 stuks te maken.
Ik wil best nog gaan kijken, maar ik vind het veel geld voor een auto die al minimaal 3 jaar zonder apk staat.

Het kenteken van die ene Sierra lijkt JT-88-GJ te zijn, maar volgens rdw.nl is dat een Opel Ascona:

Voertuiggegevens

Terug naar invoerpagina Print Geen Acrobat Reader? Klik hier print

Voertuig & APK Eigenschappen Verbruik & Milieu Historie

OPEL ASCONA 1.6 S
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming ASCONA 1.6 S
Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)

Vervaldatum APK Niet geregistreerd
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 26-11-1993

BPM Niet geregistreerd
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee

Uitvoering
Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) GRIJS
Motor
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud Niet geregistreerd
Vermogen Niet geregistreerd
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 1.010 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar Niet geregistreerd
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Algemeen
G3 Installatie Nee
Brandstofverbruik
- stad Niet geregistreerd
- buitenweg Niet geregistreerd
- gecombineerd Niet geregistreerd
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd Niet geregistreerd
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel N.v.t.

Datum eerste toelating 04-05-1983
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-11-1993
Datum eerste afgifte Nederland 04-05-1983
Wacht op keuren Nee

© 2005 - 2008 RDW

Erg apart.:rolleyes:

Charger Schreef:
> Die auto en tuning is nog steeds leverbaar, het is
> een dubbel nummer, van Augustus en September, ligt
> dus nog in de winkel.:)

Oh, dan ga ik toch eens kijken!

750 euri! Die is gek! o_O Daar koop je een Sierra voor met minder dan een ton op de teller uit Duitsland! Maar ja, het zijn wel zeldzame auto's, zeker die custom. Tot wanneer werd dat ding eigenlijk met zo'n lelijke grijze grille geleverd? Ik ben niet zo goed in Sierralogie, alles loopt doorelkaar. Lasers zijn er ook met Ghia-neuzen zag ik nu weer... Het lijkt wel Citroen!

Ik weet niet of dat een gekke prijs is....

Tis dat ik nog geen goede versnellingsbak heb gevonden (had er 1, maar die is niet goed)..

Als ik m'n sierra weer terecht heb, dus goedschakelende bak en nieuwe apk zit ik de denken aan een vraagprijs rond de €1000,- Als ik hem zonder goedschakelende bak verkoop, ook rond de €750,-

Tis interessant om klaar te maken, maar ik heb er opt moment geen tijd voor:cry::cry:

Het is best veel geld, zeker voor auto's die al jaren geen keuring/rit meer gemaakt hebben.
Remmen, rubbers, slangen, het zit er allemaal aan te komen..... Die Customs zijn slechts tot '85 geleverd, toen waren ze al niet interessant meer.
Mijn mening is ook dat het veel geld is, maar dat zegt niet dat ik het er niet voor over heb, zo gek ben ik nou ook weer niet.
Een Sierra van het eerste uur is waard wat de gek ervoor geeft, €1000 zoals Taunusdriver zegt is pas interessant als de auto belastingvrij is ( het is een nette, ik heb de info al eens gehad )en nu echt nog niet, misschien gewoon schorsen en wachten totdat ze nog schaarser zijn.
Als ik aangeef wat ik voor mijn Ghia betaald heb.... tsja, als je liefhebber bent en weet wat het is, dan kun je je conclusie trekken.

Arogat, maak ik hieruit op dat we niet gaan kijken? zo'n GL zie ook nergens meer...

Wouter, je had het even terug over dashboards, jij hebt een MK2 uitvoering, maar die heeft na het startsein nog 2 facelifts gehad.

Sierra mk1=kleine koplampen, Ghia, Xr4 hebben de brede
Sierra mk1-facelift vanaf '85 hebben de brede koplampen over het algemeen, tot '87 is er het dash met het roostertje.
Sierra mk2, vanaf '87 ( vanaf dat de sedan er is, met de Scorpio-neus )
Sierra mk2, '90 t/m 92, donkere achterlichten en witte pinkers, dash iets veranderd, maar dan alleen de kap die over de cockpit zit, facelift.
Sierra mk2 '92 facelift is bumpers in kleur, en het dash wat jij erin hebt zitten.

Beetje globaal dus, maar met deze modeljaren zijn er de wijzigingen geweest.

Sierra ghia Schreef:

> Een Sierra van het eerste uur is waard wat de gek
> ervoor geeft, €1000 zoals Taunusdriver zegt is pas
> interessant als de auto belastingvrij is ( het is
> een nette, ik heb de info al eens gehad )en nu
> echt nog niet, misschien gewoon schorsen en
> wachten totdat ze nog schaarser zijn.
> Als ik aangeef wat ik voor mijn Ghia betaald
> heb.... tsja, als je liefhebber bent en weet wat
> het is, dan kun je je conclusie trekken.

Mijne is al 2 maand geschorst ofzo:(:(

Ik kom er domweg niet aan toe om alles terecht te maken hierzo...

Kben vandaag ziek thuisgebleven van stage, en morgen vant werk, omdat ik het ff niet kan trekken hierzo.... Chaotische, lange dagen, en dan nog een sierra die eigenlijk weg moet, en stilstand is achteruitgang....
Tis interessant om klaar te maken, maar chronisch tijdgebrek:cry::cry::cry:

Kenteken is JT-88-DJ, als je daarin gaat kijken dan zie je dat de auto vanaf 2003 stilstaat, de apk is in 2004 verlopen.... ik ben bang die die er niet goed vanaf is gekomen ( ik heb meer foto's ).

Ik wil best nog gaan kijken!

Terug
Bovenaan